Stretchprogram för rygg och axlar!

Här visar vi ett stretchprogram för rygg och axlar, perfekt för dig som är stel eller har ont i ryggen, har frammåtroterande axlar på grund av tillexempel mycket kontorsarbete och knappande på datorn. Det tar dig några minuter att göra stretchprogrammet och kan vara bra att göra under en paus på jobbet eller varför inte starta dagen med en stretch.

Här visar vi ett stretchprogram för rygg och axlar, perfekt för dig som är stel eller har ont i ryggen, har frammåtroterande axlar på grund av tillexempel mycket kontorsarbete och knappande på datorn. Det tar dig några minuter att göra stretchprogrammet och kan vara bra att göra under en paus på jobbet eller varför inte starta dagen med en stretch.

Varje övning görs 10 gånger, är det på varje sida gör du 10 gånger på höger och 10 gånger på vänster så klart.

Rörelse är bra för kroppen och det är perfekt att ta en paus med det du gör för att skaka loss lite. Rörelseprogrammet filmade vi in på stranden i Venice Beach i Los Angeles så du kan även passa på att drömma dig bort bland vägorna när du gör övningarna.

Vi vill även tipsa dig som att följa vår Youtube kanal på Corestyrka. Där hittar du rörelseträningen, då vi kommer att lägga upp fler träningsprogram för just mage, rygg, höft (bäckenbotten) och axlar, nacke på vår Youtube kanal via Corestyrka. Du följer kanalen genom att klicka på prenumenera 🙂

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras