Ett tufft träningspass

 

Ett högintensivt träningspass med många stationer

Både i torsdags och igår körde jag riktigt tuffa träningspass. Så jag ville dela med mig av ett upplägg som du kan prova nästa gång du ska träna om du vill.

Börja med uppvärmning i ca 10 minuter, ett förlag är att antingen hoppa hopprep eller att springa och sedan rulla leder för att mjuka upp ordentligt.

Stationer: Alla övningar görs 30 sekunder, 3 minuter utan vila.

Station 1: Övningen du ser på bilden ovan, hoppa in och ut med benen samtidigt som du håller dig uppe. / Triceps drag i kabelmaskin.

Station 2: Snakeropes / Burpies

Station 3: Utfallssteg / Spiderman gång (gå på alla fyra)

Station 4: Benböj med boll i famn / Thrusters

Station 5: Situp / Plankan

Station 6: Hopprep / Knän på säck

Station 7: Slag på säck / Ground and pound

Station 8: Situp raka / Situp med boll och rotation.

Station 9: Bröstdrag / Bensparkar med partner

Lycka till!

1 kommentar
  1. Enaannan viktig sak att tänka på när det gäller Godis ex är Godis som innehåller Palmolja Veganskt Ja skulle jag ju säga. MEN så har vi ju det här med att Regnskog i bland annat indonesien och på Borneo Skövlas för att få Fram Palmerna som ger Palmoljan och Då drabbas Orangutanger av stta genomn att deras Bostäder Trtäden försvinner och de får då svårt att få Tag i mat osv osv bara en tanke Sedan så fins ju RSPO Certifierad palmolja som är bättre men att det fisn fortfarnade problem även med den så det bästa är enligt mig att försöka få bort all Palmolja ur alla produkter så väl veganska som ikke veganska.

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras