Övningstips på IG

Följer du mig på Instagram? Om du inte gör det redan så gå gärna in och följ mig även där. Jag lägger ofta upp lite klipp från dagen på storie, det är som ”live tv” typ och sen brukar jag lägga upp korta filmer på olika övningar. Som här nedan tillexempel där jag tipsar om 3 övningar du kan göra för benen i kombination med armar/axlar.

Jag kan ju börja med att även dela inlägget här så klart om det är någon som inte har Instagram! I så fall får ni lämna en kommentar 🙂 Nu kan du enkelt klicka på Visa profil för att komma till övningen. Du ser den nedan i högra hörnet.

View this post on Instagram

3 ben & axelövningar kombinerat! ⭐️ För att träna hemma kan du ta en handduk och ha under bakre foten. Och sen ett gummiband, det är allt som behövs 🤩 – utfall med drag år sidan – utfall med diagonala drag – benböj med rakt ben, dra ena handen bakåt och andra åt sidan – statiskt benböj samt pressa ut ena benet rakt med axellyft åt sidan. Arbeta långsamt med kontroll. Är du sugen på att köra pilates med mig men är nybörjare kan du köra Träningsguiden Grundkurs i Pilates, en 8 veckors kurs helt online. Läs mer på www.corestyrka.se ⭐️ . #corestyrka #coreworkout #reformer #pilates #corestyrkasverige #corestyrkastudion #corestyrkapilates #hemmaträning #styrka #motivation #inspiration

A post shared by Corestyrka⭐️Pilates Studio (@giannastevanovic) on

 

Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras