Testa det här passet!

Nu startar vi sommarträningen vilket innebär att vi kommer mestadels att träna styrketräning i gymmet och löpträning. Boxningen drar igång igen i augusti månad. 

 

Nu startar vi sommarträningen vilket innebär att vi kommer mestadels att träna styrketräning i gymmet och löpträning. Boxningen drar igång igen i augusti månad. 

 

Sist vi tränade på gymmet körde vi ett pass för överkropp, prova passet du med när du är på gymmet! Nästa gång vi tränar på gymmet tar vi en bild till varje övning så blir det tydligare 🙂

 

 

Här är hela upplägget: 

  •  Uppvärmning på löpband 5 km. 
  •  Stretchs igenom hela kroppen och rulla leder (fotvrister, knän, höften, rygg, axlar, armbågar, nacke och handleder) 
  •  Sittande axelpress med hantlar, 12 reps * 4 set
  •  Tricepsdipps eller tighta armhävningar, 12 reps * 4 set
  •  Bänkpress, 12 reps * 4 set
  •  Flyes med framåtlutande överkropp, 12 reps * 4 set
  • Bänkpress med smalt grepp, 12 reps * 4 set
  • Tricepsdrag bakom huvudet, 12 reps * 4 set
Inga kommentarer

Berätta vad du tycker

Din e-postadress kommer inte publiceras